VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
Právě se nacházíte na stránce se všeobecnými obchodními podmínkami k prodeji mých služeb. Na webových stránkách www.anglictinaskatkou.cz jste si pravděpodobně přečetli podrobnosti o vámi vybrané službě. Tyto Všeobecné obchodní podmínky obsahují informace, které potřebujete mít k dispozici předtím, než kliknete na objednávací tlačítko na objednávkové stránce dané webové stránky, příp. před sjednáním online výuky nebo koupí e-booku. Před vlastní objednávkou elektronických služeb zaškrtáváte políčko „Souhlasím s obchodními podmínkami“, při objednávce online lekcí projevujete souhlas v rámci e-mailové dohody, proto vám doporučuji se s těmito podmínkami seznámit.
ZÁKLADNÍ ÚDAJE:
Prodávající je fyzická osoba zapsaná v živnostenském rejstříku. Úřadem příslušným dle § 71 odst. 2 živnostenského zákona je Úřad městské části Praha 12.
Kateřina Smolková
IČ: 86989561
Sídlo: Libušská 918, Praha 4
E-mail: katka@anglictinaskatkou.cz
Adresa pro doručování je shodná jako adresa sídla. Na uvedeném e-mailu jsem vám k dispozici pro běžnou komunikaci i pro případné vyřizování podnětů a reklamací.
V dalším textu vystupuji už jen jako „Prodávající“.
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) platí pro služby prodávajícího, kterým je Kateřina Smolková, uzavřených s kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku přes rozhraní webových stránek prodávajícího http://anglictinaskatkou.cz/ nebo prostřednictvím e-mailu či telefonního kontaktu mezi kupujícím a prodávajícím.
1.2 Tyto obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti kupujících (zákazníka) a prodávajícího, kterým je podnikající fyzická osoba. V otázkách neupravených kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami se tento vztah řídí občanským zákoníkem a právními předpisy na ochranu spotřebitele. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy.
1.3 Tyto obchodní podmínky jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího a platí pro prodej produktů a služeb prodávajícího na webových stránkách www.anglictinaskatkou.cz.
2. Objednávka
2.1 Označení produktu, popis jeho hlavních vlastností a cena jsou uvedeny na stránkách jednotlivých elektronických služeb. Cena je dále vždy uvedena i na faktuře. Nabídka prodeje zůstává v platnosti po dobu, kdy je zobrazována na webovém rozhraní.
2.2 Objednávka jazykových služeb vždy obsahuje informace o zákazníkovi, objednávané službě, ceně včetně uvedení daní a poplatků, možnostech platby. U online kurzů náklady na dodání účtovány nejsou. Jsou přijímány platby pouze bankovním převodem.
2.3 Smluvní vztah mezi prodávajícím a zákazníkem vzniká zadáním objednávky na jazykové služby (nikoliv až po potvrzení objednávky). Od tohoto momentu vznikají mezi kupujícím a prodávajícím vzájemná práva a povinnosti, jež jsou vymezeny kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami. Podáním objednávky zákazník stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí. Podmínkou platné objednávky k online výuce je dodání fakturačních údajů (adresa kupujícího a počet smluvených lekcí výuky) prodávajícímu.
2.4 Informace o jednotlivých technických krocích vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání a zákazník má možnost před vlastním odesláním objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné.
2.5 Zákazník souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání smlouvy.
2.6 Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Smlouva, resp. příslušný daňový doklad, bude uložen v elektronickém archivu prodávajícího po dobu 5 let od jejího uzavření za účelem jejího úspěšného splnění a není přístupná třetím nezúčastněným stranám.
2.7 Prodávající je povinen poskytnout či dodat službu, kterou si zákazník objednal a zákazník se zavazuje službu převzít a zaplatit prodávajícímu kupní cenu. Povinnosti dodat službu je prodávající zbaven v případě plně obsazené kapacity lekcí anglického jazyka, o čemž bude zákazník předem informován.
3. Cena
3.1 Cena produktů, zboží a služeb je uvedena na vybraném webovém rozhraní prodávajícího. Cena je vždy uvedena i na faktuře.
3.2 Faktura: Prodávající vystaví ohledně plateb prováděných na základě smlouvy zákazníkovi fakturu, kterou mu odešle do jeho emailové schránky a která po zaplacení slouží jako doklad o zakoupení produktu či služby. Prodávající není plátcem DPH.
4. Způsob a forma platby
4.1 Způsob a možnosti platby: bankovním převodem na účet Kateřiny Smolkové
4.2 Forma platby: Platba je možná pouze jednorázově, platba na splátky není možná.
4.3. Kupní cena je splatná do 14 dnů od uzavření smlouvy (od data vystavení faktury), není-li uvedeno jinak, závazek zákazníka uhradit cenu za produkt/zboží či službu je splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
5. Způsob dodání
5.1. Při koupi jazykových služeb bude digitální obsah ve formátu pdf nebo obdobném dodán po zaplacení kupní ceny na e-mail jako příloha e-mailové zprávy nebo zasláním odkazu, na kterém je obsah možno stáhnout či otevřít.
5.2. Elektronické materiály jsou odesílány do 3 pracovních dnů po připsání platby. Po dodání materiálů je kupující povinen zkontrolovat funkčnost a dostupnost obsahu. Zjistí-li kupující nedostatky nebo vady, je povinen kontaktovat prodávajícího, aby mohl provést nápravu.
5.3. Online výuka je poskytnuta v termínu, na kterém se vzájemně dohodne lektor s kupujícím. Nedohodne-li se lektor s kupujícím na termínu, má kupující i prodávající právo od smlouvy odstoupit.
5.5. Při organizaci náhradních lekcí je třeba brát zřetel na časové možnosti lektora a je třeba počítat s tím, že náhradní lekce mohou proběhnout v jiných časech a dnech, než probíhá běžná lekce. Pokud se kupující na řádnou či náhradní lekci nedostaví v dohodnutém termínu a nedá vědět lektorovi minimálně 24 hodin předem o plánované absenci, lekce propadá a je pokládána za odučenou.
5.6. Kupující může během předplaceného období lekcí anglického jazyka na lekcích chybět, avšak je povinen tuto skutečnost oznámit minimálně 24 hodin před další smluvenou lekcí prostřednictvím emailu či telefonního kontaktu. Pokud tak kupující neučiní, lekce anglického jazyka automaticky propadá a je pokládána za odučenou. Pokud se kupující nedostaví na výuku do 15 minut od smluveného začátku lekce anglického jazyka, lekce automaticky propadá a je pokládána za odučenou.
5.7. Zakoupené lekce anglického jazyka jsou nevratné a jejich platnost je 6 měsíců.
6. Zabezpečení a ochrana autorských práv
6.1. Přístupové údaje k online produktům či na příslušnou URL adresu jsou určeny pouze pro osobní potřebu zákazníka.
6.2. Produkty, které prodávající prostřednictvím webového rozhraní prodává (online kurzy,e-booky) včetně jejich náplně, podléhají právní ochraně dle autorského práva. Jakékoliv jejich šíření, kopírování nebo poskytování třetím osobám bez souhlasu autorky je zakázáno. Oprávnění k výkonu práva autorské dílo užít může být zákazníkovi poskytnuto jen na základě licenční smlouvy. Zákazník odpovídá prodávajícímu za újmu, kterou porušením práv na ochranu autorského díla způsobí.
7. Odstoupení od smlouvy
7.1. Odstoupení od smlouvy ze strany spotřebitele
Je-li kupující spotřebitelem, má právo v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí/dodání služby a to bez udání důvodu a jakékoliv sankce. Toto právo neslouží jako způsob řešení reklamace zboží.
7.2. Rozhodne-li se kupující pro odstoupení v této lhůtě, musí dodržet níže uvedené podmínky:
Nejpozději 14. den po převzetí služby musí být prodávajícímu odeslán projev vůle o odstoupení od smlouvy.
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy (vyplňte tento formulář a pošlete jej zpět pouze v případě, že chcete odstoupit od smlouvy)
1. Oznámení o odstoupení od smlouvy
2. Adresát (zde spotřebitel vloží jméno a příjmení, adresu a e-mailovou adresu):
3. Oznamuji/oznamujeme (*), že tímto odstupuji/odstupujeme (*) od smlouvy o nákupu této služby (*)
4. Datum objednání (*)/datum obdržení (*)
5. Jméno a příjmení spotřebitele/spotřebitelů
6. Adresa spotřebitele/spotřebitelů
7. Podpis spotřebitele/spotřebitelů (pouze pokud je tento formulář zasílán v listinné podobě)
8. Datum(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.
Formulář musí zákazník odeslat emailem na katka@anglictinaskatkou.cz spolu s uvedením jména a objednané služby.
Odstoupení je možno provést elektronickou formou na emailu: katka@anglictinaskatkou.cz, písemnou formou pak na adresu prodávajícího uvedenou v těchto obchodních podmínkách viz výše, vždy s prohlášením, že kupující odstupuje od smlouvy a s přiložením kopie faktury. Částka bude vrácena nejpozději do 30 dnů od doručení emailu s odstoupením od smlouvy.
7.3. Odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího
Prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit bez zbytečného odkladu (a v případě online kurzu znemožnit přístup do členské sekce), pokud zjistí, že druhá strana porušila smlouvu podstatným způsobem. Pro účely této smlouvy se za podstatné porušení této smlouvy považuje:
prodlení zákazníka s úhradou kupní ceny více jak 7 dnů po době splatnosti
kopírování a šíření placeného obsahu třetím stranám (viz čl. 6.2. VOP)
7.4. Kupující má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na katka@anglictinaskatkou.cz), pokud není spokojený se způsobem, kterým prodávající vybavil jeho reklamaci nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající odpoví na tuto žádost zamítavě nebo na ni neodpoví do 60 dnů od jejího odeslání, kupující má právo podat návrh na začátek alternativního řešení sporu subjektu. Kupující – spotřebitel má právo na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
8. Odpovědnost
8.1 Odpovědnost za obsah webu: Veškeré texty na webu www.anglictinaskatkou.cz jsou duševním vlastnictvím Kateřiny Smolkové. Jejich kopírování bez souhlasu a uvedení autorky může být stíháno.
Webové stránky mohou být aktualizovány bez předchozího upozornění.
9 Ochrana osobních údajů
9.1. Prohlášení prodávajícího: Prodávající se zavazuje plně respektovat důvěrný charakter osobních a firemních dat kupujícího, která jsou zabezpečena proti neautorizovanému přístupu a chráněna proti zneužití. Údaje nutné k fakturaci jsou nezbytné pro identifikaci kupujícího. Jsou použity k realizaci celého obchodu, včetně nezbytných účetních operací, vystavení daňových dokladů, identifikaci bezhotovostních plateb a pro komunikaci s kupujícím.
9.2. Detailní osobní data i údaje o nákupech kupujícího jsou ukládány v databázi s přísným zabezpečením proti zneužití a nejsou poskytovány třetím stranám.
9.3. Na požádání vám dle možnosti obratem a písemně oznámím, zda a jaké osobní údaje mám o vás zaznamenané. Pokud by navzdory snahám o správnost a aktuálnost údajů byly zaznamenány nesprávné informace, na požádání budou opraveny.
9.4. Přesné znění ochrany osobních údajů najdete na http://anglictinaskatkou.cz/ochrana-osobnich-udaju/
9.5. Kupující, prodávající i lektor účastnící se kurzů berou tímto na vědomí, že veškeré informace, které o sobě vzájemně účastníci i lektor při studiu získají, jsou pokládány za velmi důvěrné a citlivé a s jako takovými budou s nimi nakládat.
10. Účinnost
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne 12.4.2024. Informace jsou sdělovány prostřednictvím webových stránek http://anglictinaskatkou.cz/ , popřípadě dalšími informačními kanály, zpravidla e-mailem. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Každá nová verze obchodních podmínek je dostupná na webových stránkách http://anglictinaskatkou.cz/ a je označena datem účinnosti. Veškeré objednávky se vždy řídí aktuální verzí obchodních podmínek.
11. Závěrečná ustanovení
Znění těchto obchodních podmínek je pro smluvní strany závazné.